If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Фиат купе 16в турбо (стоково турбо, чип, челен кулер и генерация) срещу Алфа 146 2.4жтд с почти всичко коз... (турбо гтб 2260, чип, челен кулер, генрация... нататък Живко ги знае по-добре от мен ).
Първото клипче кърти...Пунтото с Алфата....големи са завалий...имах усещането че ша ги надбягам
Туи Пунто не се е родила 166ца още, къде да върви поне до него, кеф ти дизел, кеф ти бензин, кеф ти на леко корабно гориво, кеф ти нитросферка, кеф ти турбосферка и т.н.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Сравнявате турбо бензин с турбо дизел, обаче 95% от бензините в БГ са атмосферки, а от тях 2/3 са на газ. Реалното сравнение е между 4цил атм. бензин и 4цил. турбодизел - това са масовите коли, това са и 90% от спорещите на вечната тема. И на мен ми се кара турбо бенц, ама не съм чак такъв гъзар.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Сравнявате турбо бензин с турбо дизел, обаче 95% от бензините в БГ са атмосферки, а от тях 2/3 са на газ. Реалното сравнение е между 4цил атм. бензин и 4цил. турбодизел - това са масовите коли, това са и 90% от спорещите на вечната тема. И на мен ми се кара турбо бенц, ама не съм чак такъв гъзар.
Сравнявате турбо бензин с турбо дизел, обаче 95% от бензините в БГ са атмосферки, а от тях 2/3 са на газ. Реалното сравнение е между 4цил атм. бензин и 4цил. турбодизел - това са масовите коли, това са и 90% от спорещите на вечната тема. И на мен ми се кара турбо бенц, ама не съм чак такъв гъзар.
Аз имам впечатления от бензиново Браво 1.4 турбо джет , което купих преди около 3месеца и дизелова 159-ка 1.9 която карам вече 4-ри години.Формално нещата са на кантар-Бравото е 120к.с.-1205кг. или средно 10кг/к.с. , Алфата горе долу същото съотношение-1540кг на 150к.с.с леко завишение до към 180к.с. .От 0-100км. и на двете им дават около 9.4сек./стокови/ При алфата нещата са коренно различни -лепи те за седалката /от въртящия момент/ , но е тежка и леко тромава в първите метри , докато фиата просто тръгва с лекота , но го няма усещането за мощност, а тя се разгръща по-плавно с вдигане на оборотите и то най-вече след 3000-явно тогава се включва турбото.Алфата става по-тиха на по-висока скорост , докато фиата обратно с вдигане на оборотите шума расте , но до 2500 направо не се чува.Най-добре в смисъл спокойно и приятно , с резерв от мощност алфата върви около 130км/ч. , докато фиата след 120 км./на доускорение/е малко-по-бавен.Нещата при него приключват и по-рано като максимална скорост , но той все пак е по-малката кола.
И двете коли обаче много си ме кефят .
А бе тоя дизел що не го нареди до някой 3.5 турбо бензин, поне да му е в кубатурата, да ева и печките му...
Примерно японците с подобна кубатура 3.8L VR38DETT twin-turbo V6 направиха най-бързата кола серийно производство, която обаче не се предлага в дизелов вариант.
Това е първия старт и нещо не се разбраха (виж 56цата колко по късно тръгна). За това направиха летящия от 3ти клаксон.
тръгва тръгва ама върти гуми докато автомата от сън да го бутнеш и ще дава еднакви времена, а вечер тази кола ще е викока 12-ка където въобще нямат игри ако ще и 5 пъти да се пробват
тръгва тръгва ама върти гуми докато автомата от сън да го бутнеш и ще дава еднакви времена, а вечер тази кола ще е викока 12-ка където въобще нямат игри ако ще и 5 пъти да се пробват
Тука са обърка, първо дизела няма как да даде висока 12ка, и второ 56цата би требвало да е висока 12ка в сегашния си сетъп, тука на клипа не беше настроена по спомен.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
тръгва тръгва ама върти гуми докато автомата от сън да го бутнеш и ще дава еднакви времена, а вечер тази кола ще е викока 12-ка където въобще нямат игри ако ще и 5 пъти да се пробват
На летящия се видя коя кола е по-силна От место факторите са много и най-различни. В случая при този старт БМВ-то беше от пред, шанс...
С новия сетъп, с който е в момента Ванката с GTX3076 и стокова карантия мисля, че клас Дизел (стрийт коли) няма да са му интересни Ако пък и подкове нещата стават страшни, но с това предно ще е дисциплината на рибата 100-300
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Тука са обърка, първо дизела няма как да даде висока 12ка, и второ 56цата би требвало да е висока 12ка в сегашния си сетъп, тука на клипа не беше настроена по спомен.
13.0-13.1 дава посред 35 гр жега ти ми викаш вечерта ноември месец пълен студ под и около 0 градуса не е висока 12, това не го очаквах от тебе даже на тоя сет ъп в жегата имаше и 12,99 време
---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
На летящия се видя коя кола е по-силна От место факторите са много и най-различни. В случая при този старт БМВ-то беше от пред, шанс...
С новия сетъп, с който е в момента Ванката с GTX3076 и стокова карантия мисля, че клас Дизел (стрийт коли) няма да са му интересни Ако пък и подкове нещата стават страшни, но с това предно ще е дисциплината на рибата 100-300
недеи те че станаха много 12 сек и 11 сек дизели в бг и в частност Ифидик тунинг
Comment